Call center, czyli praca nie dla wszystkich
Call center to w tej chwili jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki. Choć na pierwszy rzut oka wydaję się, że praca ta nie wymaga od pracownika wielkich umiejętności, w rzeczywistości opinia ta zupełnie nie pokrywa się z prawdziwymi wymaganiami. Przede wszystkim kandydaci na to stanowisko muszą przejść szkolenie telemarketing. Dobry telemarketer musi być bowiem kreatywny, dobrze się wysławiać, a także świetnie władać językiem handlowym. Dlatego wszelkiego rodzaju szkolenia są tylko połową sukcesu. Każdy pracownik powinien we własnym zakresie poszerzać wiedzę na temat telemarketingu. Dobrze jest więc sięgnąć do poradników, które zwiększą efektywność sprzedaży, a co za tym idzie podniosą zarobki. Świetny telemarketer potrafi bowiem osiągnąć pułap kilku tysięcy złotych miesięcznie. Z takiej stawki żyją jednak nieliczni sprzedawcy. By to zrobić muszą jednak włożyć grom pracy nad sobą i rozmową z potencjalnym klientem, który często niechętnie rozmawia z osobami zatrudnionymi w takich firmach.